ראה"מ נתניהו נפגש עם שר החוץ וההגנה של אירלנד

שלמה ריזל No Comments on ראה"מ נתניהו נפגש עם שר החוץ וההגנה של אירלנד

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם סגן ראש הממשלה, שר החוץ ושר ההגנה של אירלנד מיהאל מרטין. נתניהו: "הבה נשתף פעולה על מנת להבטיח את ההובלה של ישראל ואירלנד בתחומי הטכנולוגיה, בדגש על בינה מלאכותית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו , נפגש עם שר החוץ וההגנה של אירלנד מיכל מרטין. צילום: חיים צח / לע"מ Photos By : Haim Zach / GPO צילום: חיים צח \ לעמ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ג׳), 5 בספטמבר 2023, י״ט באלול תשפ״ג, עם סגן ראש הממשלה, שר החוץ ושר ההגנה של אירלנד מיהאל מרטין, במשרד רה״מ בירושלים. ראש הממשלה נתניהו בירך את סגן ראש ממשלת אירלנד על ביקורו בישראל.

בפגישה דנו השניים בסוגיות אזוריות, בין היתר על הסכמי אברהם והרחבתם ועל האתגרים הביטחוניים העומדים בפני ישראל. רה"מ נתניהו הדגיש את הצורך בגישה מאוזנת כלפי הסכסוך עם הפלסטינים, כולל בפורומים בין-לאומיים כמו האו"ם.

כמו כן, דנו בפגישתם בפוטנציאל הטמון בחיזוק שיתוף הפעולה בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות בין שתי המדינות ובין העולם המערבי בכלל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו לסגן ראש ממשלת אירלנד מיהאל מרטין:

"הבה נשתף פעולה על מנת להבטיח את ההובלה של ישראל ואירלנד בתחומי הטכנולוגיה, בדגש על בינה מלאכותית".

בפגישה השתתפו השר לעניינים אסטרטגיים, ר׳ המל״ל, שגרירת ישראל באירלנד ועוד; מצד אירלנד השתתפו בין היתר שגרירת אירלנד בישראל וראש המערך המדיני.



0 תגובות